Aanmelden nieuwe leerlingen

Wanneer uw kind ongeveer drie jaar is, gaat u zich oriënteren op een basisschool. Een belangrijk moment voor veel ouders en een keuze die niet zo makkelijk is. We maken daarom graag tijd vrij voor u en uw kind, zodat jullie een goed afgewogen schoolkeuze kunnen maken. Via deze website krijgt u een eerste indruk van onze school, maar om écht meer over onze school te weten te komen, is een bezoek aan onze school natuurlijk het beste. Tijdens een kennismaking kunt u samen met uw kind rustig de sfeer proeven, de leerkrachten aan het werk zien en de school ervaren wanneer deze in bedrijf is.

Wij willen u dan ook graag uitnodigen voor een kennismakingsgesprek en rondleiding door onze school. U kunt geheel vrijblijvend een afspraak maken. We hebben dan alle tijd om u de school te laten zien en uw vragen te beantwoorden.

U kunt hiervoor een afspraak maken middels mail of telefoon. Ons mailadres is: info@bs-rijken.nl of telefonisch op 0416-320800. Graag tot ziens!